woensdag 3 december 2008

Wie ben ik?

Voor wie mij nog niet kent, ik ben een 28-jarige meid uit Brugge. Dit jaar kreeg ik een hemels nieuwjaarsgeschenk, nl. een flinke zoon, Ralph, geboren 01/01/2008. Ik weet niet of het door de geboorte van mijn zoontje komt, maar sindsdien kriebelen men vingers van creativiteit. Het begon al bij de keuze van het geboortekaartje en de doopsuikers. Eens in ouderschapsverlof had ik alle tijd. Ik herbegon aan m’n borduurwerkje, maar vond dat nogal klassiek. Totdat ik m’n schoonmoeder een tafelkleedje zag borduren. Dat sprak me al meer aan. Ik had het gevonden, ik zou beginnen naaien. Na een zoektocht op internet, wilde ik me inschrijven voor retouches. Deze zou starten in september. Ondertussen had ik reeds een naaimachine gekocht. Het werken ermee was toch moeilijker dan gedacht. Bovendien moest je voor retouches de naaimachine al onder de knie hebben. Laten we dan maar starten bij het begin: “Eerste jaar naaien”. De retouches zijn voor volgend jaar! Noteer maar in je agenda want vanaf dan doet mamie-S al uw verstelwerk!

Geen opmerkingen: